یخمک میتونم بخورم یا نه

۶ پاسخ

آره عزیزم بخور ، چیز خاصی نیست که نگران کننده باشه
توش جانت
میتونی خودت هم شربت درست کتی بزاری یه بزنه بخوری

اره منم میخورم

منم یه مدت حالت تهوع شدید داشتم فقط یخمک میخوردم

بخور حساس نشو زیاد نوش جان ولی زیادیم نخور

آره بخور حساس نباش😁

سعی کن کم بخوری در حد رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری