هنه چی میتونی بخوری عزیزم سخت نگیر من هر هفته کالباس میخوردم نوشابه خداروشکر هیچ اتفاقی هم نیوفتاد
سوسیس و کالباس خونگی بگیر تو خونه داشته باش هر وقت هوس کردی بخور
مواد فلافل آماده بزار تو فریزر هر وقت دلت خواست سرخ کن بخور
از نظر پزشکی اگه میخوای بگم، طب سنتی میگه باید چیزای سالم بخوری، سوسیس کالباس هم کلا ضرر داره، تو خونه ساندویچ مرغ مثلا درست کنی میگن اشکال نداره. اگرم میخوای دلداریت بدم و اخرش هرچی بشه هم میری ساندویچ مضر میخوری ، فقط اومدی بپرسی که عذاب وجدانت کم بشه هم میگم برو بخور!
من سر پسرم خیلی ساندویچ میخوردم الانم دیشب و امروز ساندویچ کالباس خوردم
اشکال نداره گلم
اگر هوس داری یا جز ساندویچ چیزی در دسترس نیست آره حتما بخور.
اما سعی کن مداوم استفاده نکنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.