من حتما باید روزی‌دوبار یخمک بخورم نمیدونم بده یا نه🥲

۶ پاسخ

یخمک با میوه های طبیعی خیلیم خوبه اما یخمک های بیرونی نه اصلا خوب نیس

یخمک پر از رنگ مصنوعی و شکره.شکرش به کنار رنگش سمه

یادش بخیر منم سر دخترم یخمک خیلی میخوردم😃 اما فهمیدم خوب نیس زیاد دیگه سعی کردم ترکش کنم

خودت درست کن بخور نوش جونت

ولی از بیرون نخر چون معلوم نیست چی می ریزن توی اونها

خودت درس کن

ن بد نیست

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان فسقلی🤩 مامان فسقلی🤩 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری