قشنگه. واسه بیمارستان

تصویر
۹ پاسخ

قشنکه
ولی بیمارستان نمیزارن سرهمی بپوشی

قشنگه

من شنیدم سرهمی خوب نیست واسه لباس بیمارستان
بخاطر بند ناف بچع

من دوتا از دوستام مثل همین کادو اوردن برام...
یکیشون این رنگیه
یکیشون پس زمینه اش قهوه ایی روشنه..
قشنگه و جنسشم خوبه

میگن واسه بیمارستان سرهمی نباید باشه
خیلی گوگولیه مبارکش 💗

هم دخترونه هم پسرونه

تصویر

اع منم عین همینو خریدم 🥺😍

وویییی خیلییی نازه دخترونه هم داره؟

اره

سوال های مرتبط

مامان دل آرا💜🐻 مامان دل آرا💜🐻 ۱۰ ماهگی
مامان Aymah🩷🤰 مامان Aymah🩷🤰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۹ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی