خانوما ساک بچه رو کی بستین ؟

۱۲ پاسخ

من هنوز کامل نیست وسایلش
سعی میکنم تا قبل از ۳۶ هفتگی انشاا… کامل کنم و ببندم

من گذاشتم خونه تکونی کنم بعد همه چیشو بشورم هم بچینم داخل کمد هم ساکشو ببندم

من چند روزی هست بستم

من دیروز بستم

6 ماهگی

من دوسه روز پیش بستم ولی کامل نیست فقط محض احتیاط استارتش رو زدم

۳۷هفته🥴😂

من هنوز ساکش نرسیده🤣

۳۶دهفته

۳۴ هفته

۲۸هفته

من بستم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان آقا آریشاه مامان آقا آریشاه ۴ ماهگی
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی