خانوما روز 12ازاد سازیم این لکه لانه گزینی هستش؟

تصویر
۷ پاسخ

هرچی کمتر بهش بی اهمیت باشی و بزنی به بیخیالی زود تر میگیره

هرچیزی ممکنه عزیزم توکل بخدا انشاالله که بارداری

ای جانم ببین تو باید کیذاشتی تز ازادسازیت حداقل۱۴روز میگذشت بعد ازمایش میدادی من کلی تحربه داشتم‌گاهی واقعا بی بی چک زودتر از ازمایش نشون میده

الهی ب حق علیییییییییییییییی🥹🥹🥹🥹🥹🤍🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️🍼🤍🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

احتمال داره لقاح دیر گرفته باشه لانه گزینی باشه

چند روز دیگه به موعدت مونده

پریوده

سوال های مرتبط

معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته چهاردهم بارداری