بچه ها مینی واش به درد میخوره !؟بخریم !؟👀

۱۰ پاسخ

من ماشینم ۹ کیلو هست نمیشه هر روز برای چندتا تیکه لباس بچه استفاده کنم
حوصله با دست شستنم ندارم
حتما میخرم ✌🏻

من میخرم چون پوست بچه حساسه تو لباس شویی فکر کنم میکروب بشه
لباسای دخترمو انشالله فقط تو مینی واش میشورم

لباسشویی هس دیگ مینی واش چ کاریه پولت زیادی کزده

اگه حوصله آبکشی و خشک کردن دارین، بخرین.

منکه خیلی استفاده کردم

من خریدم نمیشه لباسای بچه رو داخل لباسشویی خودمون بندازیم یا با دست بشوریم من گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم

اره کاربردیه

اره خیلی خوبه ما دوتا داریم

من تو ماشین لباسشویی میشستم
انقدر لباس کثیف میکنن که ماشین رو هر روز بزنی

برای من ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد