اره طبیعی ،هر علایمی تو بارداری بیاد سراغت طبیعیه😅
منم فراموش کار شدممم سر زایمان اولمم گرفتم تا بعد از زایمانم هم گیج میزدم یک سالی
بله چون هر ماه کلی از سلولهای مغز مادر از بین میرن بعد زایمان درست میشه الان بدن تمام انرژیشو داره برای جنین میذاره
طبیعیه بعداز بارداری ازبین میره
آره. تو علائم گهواره هم نوشته
آره منم اینجوری شدم
منکه دلم میخاد همه اطرافیانمو کتک بزنم انقدر پهلوهام پاهام درد میکنه،،شوهرم میگه روانی شدی ..من خیلی آروم بودم ،😂😂😂خدا خودش به جوونیمون رحم کنه
آره عزیزم 😅
اره بابا من هر ١٠ ثانيه يادم ميره همه چيو ماهي شدم
من هنوز به درجه فراموشی نرسیدم هورااا😂🙋♀️
وای منم 🥴
اره
منم فراموشکار شدم
وای منم حواس پرت شدم
واااااای منم. اون شب فقط یاده داشتم با دختر خالم حرف میزدم گفت پاشو بیا خونه ما
یهو به خودم اومدم دیدم اونجام نشستم دارم چای میخورم
گفتم من کی اومدم چرا هیچی یادم نیست گفتن چجوری تا الان داشتی حرف میزدی مسخره بازی در میاوردی چجوری یادت نیست د صورتی که اصلا یادم نیست بعد تلفن چی شده تا اون لحظه که به خودم اومدم
نمیدونم طبیعیه یا نه ولی من ب شدت زیاد دارم😂🖐️
اره منم همینم
فقط مونده شاخ و دم دربیاریم🤣🤭
آره من که کلا گیج شدم میرم بیرون دور سر خودم میچرخم یادم میره کجا میخواستم برم ..یه گوشمم کلا گرفته نمیشنوم رفتم دکتر میگه از عوارض بارداری بچه اولم اصلا اینجوری نبودم .جدیدا بارداری هم عجیب غریب شده
آره من خیلی فراموش کارشدم
منم روغن میریزم تو ماهی تابه چیزی سرخ کنم یادم میره . کل آشپزخونه دود برمیداره.
آب میزارم چایی درست کنم .
یادم میره تا حالا سه تا کتر سوزوندم.
تازه رفتم سوتیش خریدم بعد از یکهفته آب که جوش اومد زدم روی فلاسک باز گذاشتم رو شعله و اونم سوخت
زیر برنج زیاد کردم بخار بیاد داخلش یادم رفته سوخته .
زیر خورشت رو کم نکردم رفتم بیرون خرید کردم. اومدم تا سوخته.
خلاصه مابقی بماند . داستان من زیاده
عزیزم حامله ای ،شاخ هم در بیاری طبیعیه
ممکنه کلا عقلتم از دست بدی تو بارداری طبیعیه
همه چی طبیعیه جز خون ریزی 😂😂😂
فک کن من فراموش کار بودم الان بدتر شدم شوهرم باید تو بیابونها دنبالم بگرده
من که یادم میره تو غذا نمک بریزم 😑 هرچی سعی میکنم فراموش نکنم باز یادم میره 😂
اره تازه بعد زایمان شدید تر میشه 😓😂
با دوستامون رفتیم باغ
شوهرم از همه دورتر بلند شد .
صبحونه وچای آماده کردم براش اوروم خورد .گوشیش زنگ خورد رفت بیرون ساختمون.
بعد از ربع ساعت من به بقیه میگم .وای این شوهر من خیلی میخوابه. یکیتون برید صداش بزنه بیاد تو جمعمون😅😅😅😅
من در این حد فراموشکار شدم.
موضوع های دیگه که بماند
شاخ دربیاریمم طبیعیه تو بارداری😂
امروز خرید اینترنتی زدم فقط اسم ساختمونو گذاشتم ننوشتم واحد چند ، طبقه چند؟؟🥹
اره عزیزم طبیعیه
مولتی بخور حتما مربوط ب کمبود ویتامین ها هم میشه
فراموشی؟من صبح میخاستم برم دسشویی رفته بودم تو حموم یکم دیگه شوهرم دیر میومد همونجا کارمو میکردم
دیروزم گوشیم دستم بود یکساعت تو خونه دنبالش گشتم اخرشم با خودم میگفتم مطمینم تو تاکسی انداختمش
البته من قبل بارداری یک کوچولو خودم فراموشیم داشتم
وای من اسمخودمم به زور یادمه🤣
اره عزیزم هر چیزی جز شاخ در اوردن تو بارداری طبیعیه😂
من بعد زایمان دخترم اینجور شده بودم وای خیلی بد بود مثل خنگا شده بودم
اره خوندم ک طبیعیه
ووووی دقیقا منم دیشب خاستم سالاد درست کنم دیدم چند تا چاقو برداشتم🤣
اره من کل روز همه چیو هی چا میزارم یا یادم میره دفترچه گرفتم دستم مینویسم
بله طبیعیه
کجای کاری دختر دیروز داشتم نماز میخوندم وسط نماز جانمازمو تا کردم 😐
صد درصد
وای اره منمم
منم اينطوري شدم🥲
وااای من دیروز یادم رفته بود قرمه سبزی رو چطور بپزم😂😂با اینکه هفته پیش پخته بودم
دکترم ب من گفت تو بارداری فقط شاخ در نمیاری 😂
وای منم همین چند دقیقه پیش روغن ریختم داخل ماهیتابه سیب زمینی سرخ کنم بعد یادم رفت روغن روی گازه😐😐😐 کل خونه دود برداشت 😁😁😁
ادم گیج میشه طبیعیه🤣
منم همینطور شدم خیلی بدم میاد
آره عزیزم طبیعیه و تا چند ماه بعد از زایمانم ادامه داره😬
طبیعیه عزیزم😢منم ادم فراموشکاری شدمدرصورتی که قبلا خیلییی ادم منظمی بودم
همچی عادیه 😂😂😂
اره منمدارم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.