۵ پاسخ

الان دیگه بیشتر بارداریها پر چالش شدن خیلی‌ها استراحت مطلق 🥴 ولی من تا چند روز مونده بع زایمانم سر کار میرفتم 🤭

منم دقیقا این روزا بود مثبت شد و از اول تا آخرش انوکساپارین و پروژسترون آمپول و شیاف و اخراشم برا زایمان زودرس پرولوتون میزدم.کلا استراحت مطلق🥲

الهی باز خداروهزارمرتبه شکر که زایمان کردی عزیزم

وای من هر ساعت از بارداریم برام ی سال بود

الهی باز شکر کن الان راحت شدی🤲🏼

سوال های مرتبط

مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی