آغوز گوسفندی که خوب جوشیده میتونم بخورم

۵ پاسخ

خوشه ولا بخور یکم 😄

اغوز گوسفندی چیه

آغوزشو که خیلی بجوشون شکلش عوض میشه شبیه پنیر میشه
من یکی دوبار خوردم

نه خوب نیست

آغوز اصلا نمیجوشن چون اگه جوشیده بشه خراب میشه بنظرم نخوری بهتره چون درحالت عادی هم خوب نیست و باعث تب مالت میشه تو بارداری که خطرناکتره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام 😍 مامان آرسام 😍 روزهای ابتدایی تولد