۶ پاسخ

من سوراخ کردم پماد داد زدم خوب شد

زینک اکساید بزن پماده
خیلی خوبه

واجبه؟قبل بارداری چرا سوراخ نکردی؟چون ممکنه عفونت کنه

نه چه مشکلی هست پماد پنسلین چشم بگیر چرب کن عفونت هم نمیکنه

بزار بعد بارداریت

عزیزم خیلی احتمال عفونت هستا
به نظرم کارهای ریسکی تو بارداری نکن

سوال های مرتبط

مامان سبحان🌹نورا مامان سبحان🌹نورا ۸ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی