۴ پاسخ

خیلی خوبه.اضافه شیر رو بالا آورده.پنیری خوبه.آبکی نه
کمتر و دیرتر بهش شیر بده
هر دو الی سه ساعت بهش شیر بده
تایم هضم هر وعده شیر تو معده نوزاد دو ساعته

زیاد شیر خورده

منم همینطور از چی آخه اعصابم خورد میشه بعدش باز شیر میدی ؟؟

من شنیدم میگن اگه پنیری باشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی