۳ پاسخ

دخترم وقتی یکی رو میبینه یا خجالت میکشه دستشو میاره جلو چشمش با بچه ها خوبه ولی با بزرگترا اینجوریه

به اسمش واکنش نشون نمیده، ارتباط چشمی نمیگیره

اصلا ارتباط چشمی نمیگیره بچه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان نیلای مامان نیلای ۲ سالگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد