برا گرفتگی بینی بچه چه چیزی استفاده کنم

۲ پاسخ

اسپری سدیم کلراید
روزی ۵-۶ بار هم میتونی بزنی فقط بعدش باید با پووار بینی تمیزش کنی وگرنه خالی نمیشه

اسپری عالیه
یااینکه همیشگیه براش دستگاه بخور بزار
یا همیشه کتری بزار رو اجاق گاز بجوشه

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر و عباس مامان علی اکبر و عباس ۱۵ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان تیامیس🤍 مامان تیامیس🤍 ۱ سالگی