سدیم کلرید عالیه
اتفاقا الان چند روز درگیرشم دخترم فقط آبریزش داره هی کیپ میشه هی ابریزشش شروع میشه
دکتر شربت نئوتادین و اسپری سدیم کلراید داد
ولی من ب ب کلد رو روی گردنش یکم میمالم
اسپری کلدا ماریس هم استفاده میکنم
بخور سرد آویشن هم تو اتاقش گذاشتم
روی ملاجش روغن زیتون یا سیاه دانه بزن . کلاه بزار سرش
بینیش باز میشه
فقط اسپری بینی
ویکس میزنم جلو بینیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.