برا گرفتگی بینی نوزاد چی میدید زود خوب میشه

۵ پاسخ

سدیم کلرید عالیه

اتفاقا الان چند روز درگیرشم دخترم فقط آبریزش داره هی کیپ میشه هی ابریزشش شروع میشه
دکتر شربت نئوتادین و اسپری سدیم کلراید داد
ولی من ب ب کلد رو روی گردنش یکم میمالم
اسپری کلدا ماریس هم استفاده میکنم
بخور سرد آویشن هم تو اتاقش گذاشتم

روی ملاجش روغن زیتون یا سیاه دانه بزن . کلاه بزار سرش
بینیش باز میشه

فقط اسپری بینی

ویکس میزنم جلو بینیش

سوال های مرتبط

مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی