۳ کیلو برای ۳۶ هفته خوبه؟

۱۱ پاسخ

💞💞💞💞💞💞

اره عالیه

عالی من ۳۹ زاییدم ۳۱۰۰ بود

والا خدا کنه از منم بشه خداروشکر میکنم‌🥰

طلاست طلاست 🤣😍

اره خیلی من بچم ۲ کیلوهه

آره عزیزم ماشاالله اش باشه❤️🧿

آره بابا

عالی.

اره عزیزم من ۳۸هفته بودم زایمان کردم بچم ۳کیلو بود

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی