۱ پاسخ

عزیزم من داشتم نابود میشدم رفتم دکتر گوارش بهم قرص داد الان بیرونم اسماش یادم نیست من همش اسید بالا میاوردم همه دهنم و گلوم زخم و ملتهب بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری