کاکائو شیری میتونم بخورم

۳ پاسخ

خیلی به هر چیزی سخت نگیر من همه چی میخورم ولی کم دکترم هم همینو گفت

هرچیزی میتونی بخوری ولی کم
کاکائو هم قند داره هم کافئین، هرچی کمتر مصرف شه بهتره

آره عزیزممم

سوال های مرتبط

🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد