۶ پاسخ

دو تا کاربرد متفاوت داره هر کدوم برا یه کاری خوبه من از کریر بیشتر استفاده کردم

من هر دوش استفاده شد برام ولی کالسکه خیلی خوب بود و کاربردی

خیلی‌ها اول ماه‌های نوزادی از کریر بیشتر استفاده می‌کنن (چون بچه سبک‌تره و نیاز به تماس نزدیک داره)، بعد که بزرگ‌تر می‌شه و وزنش بالا می‌ره، کم‌کم کالسکه کاربردی‌تر می‌شه. بعضی مامان‌ها هر دو رو دارن و بسته به موقعیت استفاده می‌کنن.

کالسکه ۱۰۰٪

کریر هم سنگینه هم به کمر بچه آسیب میزنه
من نگرفتم بجاش آغوشی گرفتم و کالسکه

به نظرم کالسکه چون کریر تا نهایتا۸ماهگی بیشتر نمیتونی استفاده کنی ولی کالسکه تا دو سالگی هم استفاده میشه مخصوصا برای بیرون رفتن

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی