۷ پاسخ

دودفعه زدم با ماشین اره خیلی بهتر شد

اصلا اینکار اشتباهه،نمیدونم چرا با بچه ها این کار رو میکنید🫥

من انقدرازکچل کردن بچه متنفرم که نگوبچه خوشکلیش به همون موهاشه عزیزم نکن ببرآرایشگاه سبک کن

اصلا نباید اینکارو بکنی عزیزم
بچه ها تا ۳ سالگی فک میکنن مو عضو مهمی از بدنه مثل دست پا و...
اگه موهاشو بزنی خیلی تو روحیش تاثیر داره

من بچه ام کچل کوچولو بود بدنیا اومد بعضی جاهاش داشت بعضی جاهاش نداشت هر چی گفتن بزن تا باهم دربیاد گفتم نمیخوام شوهرم گفت میبرم کچل میارمش🤣 گفتم به قرآن اگه اینکارو بکنی نه خودتو نه بچه رو تو خونه راه نمیدم تا دوباره موهاش بلند بشه ،الان خداروشکر بلند شده خوشگل فرفری شده البته جلوش لخته پشتش فر فریه عاشق موهاشم ،خیلی بدم میاد بچه رو کچل بکنن ،تو روخدا تو هم نکن

چطوری بچهاتون میشته زیر ماشین اصلاح

اره بابای منم موهای بچموباماشین کچل کرد
ازمشکی پریدشد...بور😂

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وچهارم بارداری