خانما طبیعیه من بچه رو حس نمیکنم؟؟

۱۶ پاسخ

منم حس نمیکنم

منم حس نمیکنم

از ۲۰ هفته حس میشه

من جفتم قدامی هست تازه دو روزه دارم حسش میکنم

منم حس نمیکنم
بعضی روزا میترسم از این حس

از هفته ۲۰ ۲۲ حس می‌کنی نگران نباش

منم تا ۲۰ هفته هیچی حس نمیکردم

اگه جفتت قدامیه خیلی طبیعیه تا بیست و سه هفته معمولا حس نمیکنن کسایی ک قدامین

بستگی به نوع جفتت داره عزیزم

منم یه وقتایی حس نمیکنم مثل الان 🫤

من سر بچه اولم تو ۱۹ هفته برای اولین بار تکونش رو حس کردم

جفت من خلفیه ولی هیچ حسی ندارم

منم🥺😭😭😭

منم دو سه روزه حس نکردم 🙈🙈

جفتتون چطور مونده؟
بارداری چندم تونه؟

جفتتون چیه

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته هفدهم بارداری