خانوما من خیلی بچه رو حس نمیکنم طبیعیه؟؟؟

۸ پاسخ

منممم

منم تو ۲۲هفته اولین لگد هاشو احساس کردم🥲😍

خوشبحالتون من حرکتاش پایین تو واژنه خیلی دردناکه اذیت میشم

من امروز تکون خوردنشون متوجه شدم 😍😍

طبیعی من تازه حس میکنم

و من هیچی ازش حس نمیکنم حتی کم 🤕

چون خیلی کوچیکه هفتت بره بالا تکوناشو بفهمی حسش میکنی

منم😭

سوال های مرتبط

مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری