سلام دوستان
یه سوال، انقباض چجوریه؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم اول اینکه تبریک میگم بخاطر بارداریت انشالله به سلامت فارغ شی و با اومدن دختر کوچولوت همه غصه ها از یادت بره. بعد اینکه نه کاملا طبیعیه نگران نباش عزیزم. بچه جم میشه یه جا شمکت سفت میشه من سر ۳ تا بچه هام این حالت داشتم.اگه تند تند بگیره و ول کنه و درد داشته باشی انقباضه

همه میگن درد ، به نظرم اصلا درد نداره
خودت متوجه میشی نم نم شکم داره حالت سنگ پیدا میکنه
کاملا حسیه
گاهی قله رحم مثل سنگ میشه گاهی کل شکم

یهو کل شکمت مث سنگ سفت میشه بعد ول میکنه

درد پریودی هست یکم بدتر بعد اگه مثلا هردفیق ۳ تا بود و زیاد تر شد علایم زایمان هست

مثل درد پریودیه
میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی
مامان هیلی🫀🎀👧🏻 مامان هیلی🫀🎀👧🏻 ۱ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین ۱ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری