سلام خانوما بنظرتون من کی برم NT

۷ پاسخ

دکتر من ۱۲ هفته و ۳ روز وقت داده برم

من ۱۲ هفته و ۶روز رفتم

من ۱۶میرم دکترم گفت بیا

ان تی نبای اصلا عقب جلو بیفته معمولا از هفته ۱۱تا ۱۳باید باشه ولی بازم هرچی دکترت بگه خیلی غربالگری اول مهمه

۱۲ هفته و ۳ روز

بنظرم ۱۲ هفته چن روز ک جنسیت معلوم باشه

12هفته و سه روز برو

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری