خانوما سونگرافی NT چقدره هزینش کی رفته

۱۳ پاسخ

۳۲۰۰ ازاد

با بیمه رایگان بود برا من

من۱ت سونوشد
۱۱۰۰آزمایش

هر مرکز با جای دیگه فرق داره
من انتی رفتم آزمایشگاه خصوصی ۱و خورده ای هزینش شد
انومالی رفتم بیمارستان دولتی ۶۰۰ تومن با همون کیفیت 😁

۲۳۰۰دادم

ان تی چیه

من امروز دوقلویی دادم ۳۶۰۰ شد با ویزیت دکتر ۴ تومن

منم هفته بعد میرم ولی هزینه اش خیلی بالا هس

دو و سیصد دو روز پیش

۲و ۱۰۰

سنو ۷۵۰ آزمایش۱۱۰۰

۲۳۰۰ آزاد

امروز رفتم با بیمه سونو ۵۴۰ازمایش ۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان ببلی مامان ببلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم👨‍👩‍👧 مامان دخترم👨‍👩‍👧 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری