سلام خانوما کسی با بیمه سلامت رفته NT
هزینش چقدره ؟

۲ پاسخ

انتی ک بیمه قبول نمیکنه کلا ازاده

بستگی داره چی‌برات نوشته باشه من ان تی و ان بی و سونو داپلر داشتم کلا ۲و۶۰۰دادم ازمایشم ۱و۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی