خانم‌ها سه ماهه اول ماهی قزل ایرادی نداره بخوریم؟

۷ پاسخ

اتفاقا باید فقط قزل بخوری

پرورشی بخور، رودخونه ای نخور

من امروز میخام بخورم

من که ماهی سفید خوردم 😂😂😂

دکترم به من گفت تا ۵ ماهگی نخور

بخور عالیه برات

اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان 💕رادوین💕 مامان 💕رادوین💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری