اصفهانی ها فریناز فرهبد چطور دکتریه خوبه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

سلام رفتی امینوسنتزدادی؟

خیلی خوش اخلاقه ماه ماه🫠

دکتر عالی هست اما میگن معطلی داره من اول معرفی شدم اونجا اما شرایطم جوری بود نمیتونستم معطل باشم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری