۳ پاسخ

من برا دخترم ۱۹ هفته انجام دادم ...اما تا ۱۵ هفته انجام بدی بهتره

ک اگه خدایی نکرده گوش شیطون کر مشکلی باشه برا سقط مشکل پیش نیاد

سنوی ان تیم ریسک متوسط داشت گفت محض اطمینان ازمایش بده

برا چی میخوای بدی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۵ ماهگی