۴ پاسخ

من پسرم ۵ کیلوعه و سایز یک میبندم 😐 چطوره همه رفتین سایزای بالاتر

تا وقتی که بشه نه کیلو
من پسرم شش کیلو ولی هموز دومیبندم
اخه دو مونده هنوز بیستا دیگ دارم🤣
ولی شل میبندم

تا وقتی پاشو اذیت نکنه

من دوهفته اس ۳ میندم فک کنم نهایت تا ۳ماهگی بشه براش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی