۳ پاسخ

فقط باید شیرخوردنش انقد خوب باشه ک کبدش خوب کار کنه دفع سموم کنه ادرار کنه
من هرکار بگی برا دخترم کردم هرجی بگی خوردم چون شیر نداشتم بخوره و شوهرم نزاشت شیرخشک بهش بدم زردیش خیلی رفت بالا ۵ ردز بستریش کردن

کاری نمیتونی بکنی
دختر من با اینکه کاسنی میخوردم و رعایت میکردم زردیش خیلی بالارفت ولی خداروشکر کولیک نداشت.
سک ماهگیش رفلاکس گرفت که خیلی اذیت شدیم

اکثرا بچه ها هم کولیک هم زردی و میگیرن😂
از الان فکر اونوقتی

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری