۵ پاسخ

من عرق کاسنی خوردم ولی دخترم برا زردی 2بار بستری شد

ربطی به تغذیه نداره.محیطش خنک باشه،شیر زیاد بهش بده،

دکترک میگفت ربطی نداره ب تغذیه ب خونه مادروپدرربط داره حالابازم نمیدونم

مامانم گفت لیمو شیرین زیاد بخور
میگن از هفته ۳۶ هفته ای ۲ بار هم عرق کاسنی خوبه

عرق کاسنی از دوماه آخر شروع کن شبی نصف استکان کمترهابخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد