۸ پاسخ

ماه‌های آخر نخور چون که گرمیش خیلی بالاست ممکنه بچه زردی بگیره

مامانم سر داداشم گونی گونی میخورد
البته گردو تازه
داداشم خیلی سبزع است

گردو ضرری نداره

من هرروز صبحانه سه تاگردو شبم دوتا میخورم خیلی دوست دارم

من تو هفته های شما ۵ کیلو تو دوهفته خوردم
ولی گردو تازه بود

نه عزیزم مفید هم هس بخور نوش جان

دیگه فوووقش روزی ۲تا

روزی دوتا
نهااایتا ۴تا

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد