۳ پاسخ

منم انجام دادم خیلی خوب بود دوستدارم بازم برم شوهرم نمیذاره 🥰🥰🥰

اره خیلی خوبه من انجام دادم چهره نی نی تو میبینی و اینکه میگن آب دور بچه داغ میشه پرسیدم گفتن ی تایم مشخص داره اون لحظه سونو زیاد طولانی نیست و ضرری نداره انجام دادم ولی خیلیییییی حس خوبیه اکه میتونی انجام بده❤️

اره ولی میگن جنین اذیت میشه برای این سونوگرافی بهتره انجام ندی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته چهلم بارداری
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🎀 مامان جوجه🐣🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری