از چند هفته میشه عکس سه بعدی گرف ازش

۴ پاسخ

من پرسیدم دکترسونوگرافی وحتی دکترخودم گفت خوب نیست اب دوربچه داغ میشه حتی سردخترمم انجام ندادم

بهترین تایم ۳۰ هفته تا ۳۲ هفته هست من میخوام با سونو وزنش برم

من با انومالی بود

سونو وزن بری میتونی بگی عکس سه بعدی بده بهت اما هزینش جداس

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری