سلام بینی پسرم گرفته شده چی بخرم که بینش بازبشه

۳ پاسخ

اسپری سدیم کلراید بزن و بعد با پوار بینی تمییز کن

کلا بخور آب سردباذدستگاه تو فضای خونه تو فصل زمستون خیلی خوبه هم بینیش از کیپ بودن در میاد هم گلو درد و سرماخوردگی بچه کمتره

فینگر بخر بینشو خالی کن

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان سومین عشق🩵 مامان سومین عشق🩵 ۹ ماهگی