۵ پاسخ

اره دیگه لازم نیست

دیگه تو این سن خودکفا میشن😂

الان دیگه نیاز نیست بگیری خودش میزنه

عزیزم دیگه خودش دمر می افته آروغ میزنه لازم‌نیس خودت بگیری

معمولا میگن دیگه نیازی نیس آروغشو بگیری...من خودش وقتی غلت میزنه آروغ میزنه😅

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۲ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی