خانمهای ۲۲هفته شکم دارین یانه؟

۱۱ پاسخ

اره خیلی هم بزرگ

حرفا میزنی
من از 15 هفته شکم دارم

منم ی کوچولو دارم شکم من دو تیکس نمی‌دونم چرا😂

خیلی کم

یکمی ولی در کل دخترم تو پهلوهامه

اره دارم 😂

اینم منم

تصویر

یه کم دارم🥰

شکم من اینه🤣

تصویر

من۲۰هفتم ولی بزرگه

یکم داریم

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💞محمدوداداشش🫂 مامان 💞محمدوداداشش🫂 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی