این تب حساب میشه استامينوفن بدم؟

تصویر
۵ پاسخ

نه ۳۷تب نیست

شروع تبه ب این تب سنجا باید نیم درجخ اضافه کرد ینی ۳۷و۶ تبشه

ن ۳۷،۵ به بالا تبه

۳۷ و نیم به بالا تب حساب میشه

شروع تبه چون رو ابن باید ۰.۵ تا هم بزاری

سوال های مرتبط

مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 ۱۶ ماهگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان کایان و رایان مامان کایان و رایان ۱ سالگی
مامان شهزاد مامان شهزاد ۲ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان alisa🫀👶 مامان alisa🫀👶 ۱۷ ماهگی