۳۷رو۳ تب حساب میشه

۴ پاسخ

اولش

پسرم ۳۷ رو۳ هست

والا من دیشب بیمارستان مفید بودم گفت نه حساب نمیشه اما واقعا دخترم داغ بود به نظرم.

۳۷ونیم تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان کایان و رایان مامان کایان و رایان ۱ سالگی
مامان شهزاد مامان شهزاد ۲ سالگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان alisa🫀👶 مامان alisa🫀👶 ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی