خانوما گلابی خوبه تو سه ماهه اول بارداری ؟

۱۲ پاسخ

گلابی، سیب و بِه عالی هستن و همینطور انار.. البته زیاده روی تو هرچیز خوب نیست همشون متعادل استفاده بشن

مرسی خوشگلا😘😘😘

عالیه

اره کلا میوه خوبه عزیزم

من خیلی خوردم هروز

بله خیلی

منم از اول تا الان گلابی میخورم🙆‍♀️بچم گلابی نشه

خیلی خوبه مخصوصا اگه قبل بارداری شوهر بخوره

اره خیلی خوبه

عالیه

آره عزیزم خیلی خبه

اره عالی بخور منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩵💙فسقلی💙🩵 مامان 🩵💙فسقلی💙🩵 هفته بیستم بارداری
مامان سلین🥰 مامان سلین🥰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی