درد پریودی دارم نمیدونم چرا

۵ پاسخ

طبیعی عزیزم

من که هفته‌م پایینتر از شماست ولی امروز چندین ساعت درد داشتم، مثل درد پریودی زیر شکم و لگن و پاهام ولی ضعیفتر از پریودی، با استراحت خیلی بهتر شدم، البته برای پسفردا نوبت گرفتم برم مطب ببینم علتش چیه، جفتم پایینه میترسم به خاطر اون باشه

عادیه اگه با استراحت و دوش آبگرم حل میشه

فک کنم طبیعیه

شیاف پروژسترون بزار واستراحت کن زیاد تکون نخور ان شاءالله چیزی نیست خیره

سوال های مرتبط

مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد