نمیدونم چرا درد پریودی دارمممممم😐😵‍💫💔

۴ پاسخ

اگه ادامه دار شد و منظم دردش گرفت ول کرد حتما برو بیمارستان ان اس تی بگیرن اگه انقباض باشه دارو بهت بدن

مخصوصا دراز میکشم بیشترع

وای منم.خیلی میترسم

منم زمان هایی که پریود باید میشدم درد پریودی داشتم و جوش میزدم یه جورایی انگار طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد