۱۱ پاسخ

گلم نامی جون راه میره پسره من فقط میگیره مبل رو فقط رو زانوهاش میتونه وایسه استرس دارم چون گهواره خانومایی بودن میگفتن بچشون از 6 ماهگی یا 8 کامل رو پاهاش وایساد

به به صبحونه فردامون مشخص شد🥰 نوش جون نامی پسر😘

چه ایده ای👌🏼😍مرسی عزیزم😘😘

نوش جونش نانی قشنگم
فاطمه جان واست پیش اومده یهو نامی چندروز حتی به غذا دست هم نزنه یا اگ بزاره دهنش عوق بزنه و دورازجونش انقدر عوق بزنه ک بالا بیاره؟؟؟
یهویی نمیدونم چرا آکو همچین شده اصلا شبیه بی اشتهایی نیست
چون متوحه میشم که گشنشه ولی انگاری دوس نداره دست بزمه یا تو دهنش بزاره
نگران بیش حسی شدم یهو
ممکنه یعنی بچه ای اکی باشه یهو این مشکل براش پیش بیاد؟

به به عالیه😋😍
نوش جانش 🎀

چه ایده خوبی نوش جان هم خود نامی جان هم مامانش❤️🎀

با سلیقهههه
نوش جونش ❤️

واقعابادیدن پیجتون انگیزمیگیرم برادخترجونم اشپزی کنم ازاین چیزمیزا

نوش جونش بشه🤍

مامان کدبانو چه کرده😍نوش جون نامی😍

نوش جون نامی جان😍

سوال های مرتبط

مامان هامین 👶💙 مامان هامین 👶💙 ۱۲ ماهگی
ایده میان‌وعده برای کوچولوها🥰
اینو تو گهواره دیدم یه مامانی ایده غذایی میداد منم بتونم درست میکنم با شما هم به اشتراک میذارم استفاده کنین😉

مینی پنکیک سیب و دارچین با سس موز و خامه:🥞
پوره یدونه سیب🍎، یدونه تخم مرغ🥚، دو قاشق آرد🍚، کمی دارچین😍
برای سس هم خامه 🥹 و موز🍌

تخم مرغ و سیب و آرد و دارچین رو تو ظرفی با همزن دستی خوب هم میزنیم تا کاملا یکدست بشه.
بعد تابه رو با کمی کره چرب میکنیم و با قاشق کوچولو از مواد برمیداریم و توی تابه میریزیم و با شعله ملایم میذاریم این رو اون روش سرخ بشه.
برای سسش هم یکم خامه صبحانه رو میذاریم رو گاز یکم رقیق بشه بعد بهش پوره موز اضافه میکنیم مخلوط که شد و غلظت گرفت برمی‌داریم
زیاد نذارید خامه نباید خیلی بجوشه.
بعد از سس روی پنکیک بمالید و نوش جان کوچولوهاتون😘😘
هامین خیلییی دوس داشت چون میوه های موردعلاقشه و نصف بیشترشو خورد، هم دست خودش میدادم میخورد هم خودم میذاشتم دهنش😍😍😘🤤🤤
اون بزرگا هم برای خودمه منم دوس داشتم خیلی خوش طعم و خوش عطره☺️☺️