شکمم همیشه یخه این بده واسه بچه ها

۹ پاسخ

سردی واسه بچه زیاد خوب نیست

نمیدونم یه حسی دارم همسنای خودم دوقلو باردارن یه حسی دارم ذوق میکنم😍😍

من اتفاقا شکمم همیشه دست میزنم سرده

نه گلم چیزی نمیشه اگه سردته گرم کن

اره سعی کن هوای محیط سرد نباشه نیپ تنه نپوش

بد نیست اما سردی میگیره شکمت صدا میده حرکت مده میگیری منم اینطوری شدم گفتن سردی گرفت شکمت الان هرجا میریم میبندم شکمم حتی تو خونه که احساس کنم شکمم سرده

بایک شالی همیشه دورشکمتو گرم نگهدار بچه سردش بشه جمع میکنه خودشو

خب لباس گرم بپوش منم سرده شکمم نی‌نی دختره؟

دوقلوهات دختره؟

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری