۳ پاسخ

سلام زندگی شخصی تصمیمات کسی ب کسی مربوط نیست شما کی باشی ک زندگی دیگران روقضاوت کنید؟! مطمعنم خیلی عقده ای وحسود وبیمارهستید ک تو ی کانال عمومی بای نفر اینجوری حرف میزنی از حرفاتون بوی بیماری روان وعقده وحسرت وخودم بینی میاد ک میخواید دیگران وشخصیتشون وتخریب کنید!

من هم سن وسال شما ارشد دارم خونه دارم ماشین دارم دخترمم شوهردادم ب ی خانواده تحصیلکرده باخونه ماشین وثروت و شخصیت. اززندگی مون وتصمیماتمونم راضی هستیم شما ب ی نداره ک غروردخترم رابه. ای بشکنی الهی خدا دل خودت وعزیزاتو
بشکنه مطمعن باش آه من دخترم زندگیتومیگیره

یکم جیغ و داد میکنه الان اسباب بازی رو با دستاش نگه میداره میزارمش تو تشک بازی با وسیله عای بالای سرش بازی میکنه بهشون دست میزنه

سوال های مرتبط