۳ پاسخ

ببینم 😍😍😍واااای من چقدددلم میخاد سیب زمینی شیرین گیر بیارررم کوکو شیرین باهاش درست کنم 😂🥲🥲

وای خیلی خوشمزس من یبار گرفتم انگار با شکر پخته باشی اونجوری بود

آخ خیلی بده کلی روغن جذب میکنه و نرم میشه ،چون شیرین نمک که میزنی طعمش خیلی بدمیشه اصلا دوست ندارم،معمولا تو فصل سرد سیب زمینی ها اینجورین

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی