خانما مراقبت بعد سزارین چجوری میکنید

۲ پاسخ

فقط فقط استراحت غذای مقوی راه رفتن گرم نگه داشتن بدنت باعث میشه بعدهاهیچ مشکلی ازکمردرداینانداشته باشی

من هر روز با شامپو بچه جای بخیه رو میشستم و با سشوار خشک می کردم

سوال های مرتبط

مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی