۷ پاسخ

توی سونوگرافیت ننوشته؟ که مثلا نرمال هست یانه

پونزده هفته جنسیت معلوم شد گل؟

نینی من ۱۱۷ گرم بود خوبه

فک کنم خوب باشه

قبل ۲۰ هفته وزن مهم نیست
سونوی وزن ۲۸ تا ۳۲ هفته است و اون موقع مهمه
اگه زیاد باشه قرص کاهش اشتها میدن و قند مادر رو بررسی میکنن باز
اگه کم باشه لیدی میل میدن

اره خوبه

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان سید محمد طاها مامان سید محمد طاها ۸ ماهگی