بچه ها اسم راینا قشنگتره یا رویسا؟

۱۱ پاسخ

با احترام هیچ کدوم

هیچکدوم

لاریسا هم قشنگه

هیچکدوم

هیچکدوم

رویسا خیلی قشنگه

رویسا بهتره

با احترام به نظر شما هیچ کدوم

با احترام هیچ کدام

رویسا

راینا اصلا تلفظ نمیشه ولی اگ‌دوست داری نزدیک‌بهش‌رایا خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نورا 🌙 مامان نورا 🌙 ۱۴ ماهگی
بابای شروین بابای شروین ۱۲ ماهگی